utorak, travnja 18, 2006

Book of Shadows - Blair Witch 2 (2000)

Negdje sam pročitao ili čuo da je film sranje, ali neda meni vrag mira. I tako, ko što je znatiželja ubila mačku o onoj poslovici, meni je u ovom slučaju ubila barem na desetke moždanih stanica. Da, ovaj film je stvarno totalno, al ono totalno, totalno sranje!

I sad bi bez problema trebao napisati ocijenu i više zaboraviti na to smeće, ali opet onda bi vi vjerojatno svi odreda posudili taj film da vidite šta je to tu tako grozno - a to je suprotno od onoga što želim! i zato evo, napista ću malo o filmu, pa vas barem spasim par..

Prvi dio sam odgledao u kinu, tad sam još bio u vojsci i morao sam pobijeći iz vojarne da bi ga vidio, što znaći da sam bio poprilično zainteresiran za njega. I moram reći da mi se svidio, stvarno mi je bio dobar, ja kao ljubitelj žanra jedva sam dočekao "Najstrašniji horror film ikada!", i nisam se baš uplašio, bio je totalno drugačiji nego sam zamišljao da će biti, ali se kao što već rekoh nisam razočarao i ja i kolega dezerter smo po izlazu iz kina komentirali onaj legendarni "koji je ovo kurac?" kraj.

E sad, nastavak toga filma? To je već problem, a mogu zamisliti hollywoodske filmske mafijoze, oni misle - prvi je dio uspio, zaradio je para i para, imamo ime - idemo ga prodati još jednom, ali kako nastaviti priču prvog dijela koji je velikim dijelom uspio u Americi jer se reklamirao kao dokumentarac, a stvarni horror je uvijek zanimljiviji i strašniji nego onaj fiktivni, ali kada se sve to razotkrilo, izgubio se taj osječaj vjerodostojnosti i samim time napetosti i horrora, barem kod glupih amera;-) I tako, što drugo napraviti u nastavku, nego ajmo skupiti par teenagera (prvo pravilo svakog (slash) horrora jest da su teenageri uvijek u glavnim ulogama, od toga jedna od mladih djevojaka definitivno mora biti plavuša!). I sad ta skupina teenagera ide u tu zloglasnu šumu gdje su ovu snimali film, da jelte-vidi jel ima tamo još nećega, odnosno, da li je vještica ipak stvarna. I tako oni sebi nađu vodića i krenu u šumu, tamo se odma prve većeri kao pravi ozbiljni istraživaći i geekovi za paranormalno napuše i napiju ko majke, te se svi odreda poonesvijeste. A ujutro kad se probude rusvaj! Papiri od mladog para koji već duže istražuje taj fenomen sitno narezani lete po šumi i padaju kao snijeg po njima, a kasnije otkriju da im nema ni kamera kojima su htjeli snimati - ali naravno, među njima je jedna darkerica koja vidi i ono skriveno, te tako otriju da su kazete - ispod jednog kamena! Kasnije na kazetama otkriju da su svi oni odreda poludjeli i tako zavedeni ludilom, skinuli se do gola (čak i bosih nogu, a u sred šume su!!!) tijekom noći otišli dalje u šumu i tamo pobili jednu drugu skupinu turista. Kasnije se otkrije da je darkerica kad je otišla po pivo u trgovinu tamo ubila i neku prodavačicu koja nema blage veze sa svim tim ostalim, a ni darkerica se ne sjeća da ju je ubila i tako dalje i tako dalje....

0/10 - ili palac u oba oka biseru od redatelja koji je sve ovo složio i nazvao filmom!

Zaključak: pogledati jedino ako imate mazohističkih poriva i sad vas zanima koliko točno moždanih čelija uništava gledanje ovog filma.

Nema komentara: