ponedjeljak, travnja 23, 2007

Audition (1999)

(r: Takashi Miike; orginalni naslov: Ôdishon)

širi noge obadviiijjeeee, da se vratim tamo gdje sam bio prijjjjeeeee...

Evo konačno sam pogledao i ovaj najrazvikaniji Miikeov film i nisam se razočarao mada sam imao visoka očekivanja. Jedan recenzent je dobro napisao da je ovo možda i najjednovstavniji Miikeov film i da je dobar početak za upoznavanje redateljevog impresivnog opusa. Nemojte me pogrešno shvatiti - film je jednostavan za Miikeeve standarde!:-)

Priča

Aoyama je izgubio ženu prije nekoliko godina i ostao sam sa sinom, a sada se želi ponovno oženiti samo ne zna kako da upozna moguću buduću. Prijatelj mu predloži da naprave audiciju za (nepostojeći) film, ovaj nakon malo nećkanja pristaje i tako upozna Asami čija ga ljepota osvoji već na prvi pogled. Nazove je, ona pristaje na sastanak i tako počinje njihova veza. Djevojka se čini sretna, Aoyama je zaljubljen do ušiju, ali njegov prijatelj ima osječaj (hrv: špurijus) da sa mladom djevojkom nešto nije u redu...

Audition je svakako jedan od najboljih Miikeovih filmova, i jedan od njegovih "ozbiljnijih" lišen onog njegovog (uvrnutog) humora i nadrealnih scena, što je u ovom slučaju dobro jer bi tako razbio feeling i atmosfera filma.

Zaključak

Odlična mračna drama o ljubavi, zlostavljanju i o još mnogo toga zapakirano u ovo "jednostavno" pakiranje. Svakako pogledati!

Ocjena: 9,5/10

Nema komentara: