ponedjeljak, travnja 23, 2007

The Return of the Living Dead (1985)

(r: Dan O'Bannon)

Sise

Ovo je vrlo zabavan horror kojemu jedino nedostaje više gore scena.

Likovi i glumci su odlični i većinom se ponašaju logično, što je vrlo rijedak slučaj u horrorima a pogotovu onima sa zombijima. Sviđa mi se i to što su zombiji različito pokretni i inteligentni ovisno o stupnju raspadnutosti, jedino mi je glupo što su "ustali" i kosturi (iz dva razloga: prvo - nemaju ni tetiva ni mišića, drugo - onda su se trebali reanimirati i oni u skladištu!)

pilom u glavu

U filmu ima dosta crnog humora i na par fora sam se dobro nasmijao (dolazim u napast da vam prepričam koju ali neću da vam pokvarim užitak gledanja), a ima i golotinje - jedna ženska pola filma provede potpuno gola!:-) A i kraj je zakon!

Zaključak: svakako jedan od najboljih zombie filmova koje sam gledao, čudno mi je što ga nisam pogledao u vijeme žutih titlova, jer sam kao klinac pogledao većinu dobrih horrora, ali bolje ikad...

Svakako ga pogledajte.

Ocjena: 8,5/10

Nema komentara: