ponedjeljak, travnja 23, 2007

Hostel (2005)

(r: Eli Roth)

mlade i lepe

Ne naravno da nije krvav kako su najavljivali. (Jebeni ameri... op. a.)

Eli Roth je debitirao sa zanimljivim Cabin Fever, koji je imao svoje mane, ali ipak je bio jedan od boljih novih (ne-azijskih) horrora. Hostel je imao jebački marketing, te Q. Tarantina za producenta što mu je već osiguravalo siguran uspjeh. I uspio je. O Hostelu su pričali svi, večinom pozitivno. Evo, red je da i ja kažem riječ dvije.

legenda

Legenda

Hostel je goli kurac!

Popizdio sam gledajući ga, pretrpio sam debilan "uvod", "upoznavanje likova" i sa nestrpljenjem čekao te "najkrvavije scene ikad u američkom filmu". Završni titlovi su krenuli a ja sam se još nadao...

Film ima par dobrih krvavih scena, ali one nisu ništa posebno.

Likove, mada smo ih gledali više od sat vremena nismo nimalo upoznali i iskreno nas boli kurac za njih. Jedina dobra scena mi je ubijanje onog iritantnog očalka u wcu sa švicarskim "all-in-one" nožićem. I da, dobre sise imaju one dve kurve, ali scene seksa su tako lame da je to nevjerovatno! Očito su ubačene samo da bi film dobio oznaku R (samo za odrasle) jer ju vjerovatno ne bi dobio zbog krvavih scena.

najkrvavija scena

Ne stvarno sam popizdio, od par ljudi sam čuo da film "nije baš" i nisam očekivao previše, ali opet tolika pompa.... a što je najgore film ni ništa drugo dobrog nema za ponuditi. Na DVDu Cabin Fevera ima odličan dokumentarac i interviju s redateljem (Eli Rothom) i vidi se da je tip veliki horror fan i da se "kuži" u posao i stvano sam želio da uspije i mislio sam da je "odrastao" kao redatelj od prvijenca, a ono Hostel ispadne mnogo gori! Problem je što on ima dobre ideje, priča s kojom je krenuo je ok, sasvim zadovoljavajuća za ovaj tip horrora, ali jednostavno nas ne zna uvuči u film. Jebiga. Dajem mu još jednu šansu, ako i treći put zajebe...

najebo u wcu

Ocjena: 4/10 (mada me je film raspizdio bit ću realan i neću mu dati 0, gluma nije loša i film se može pogledati samo ne očekujte ništa posebno od njega i pripremite se na [b]jebeni američki happy end[/b] kojeg se pogotovu nisam nadao od Elia!)

Nema komentara: