ponedjeljak, travnja 23, 2007

Ju-on: The Grunge (2003)

(r: Takashi Shimizu)

jebalo!

I ovdje je ova scena najstrašnija. Zamislite da vam se ispod pokrivača nađe ovako našminkana djevojka! Strašno!

Još sam (relativno) davno pogledao američki remake istog redatelja i oduševio se. To je bio jedan od rijetkih filmova koji me uplašio, ne računajući one u djetinjstvu naravno. A onda sam na dosta mjesta čitao kao je film sranje, jeftina i daleko lošija američka kopija fenomenalnog japanskog originala (istog redatelja). I naravno da sam onda htio što prije nabaviti i taj famozni original, mislio sam, ako me ovo (sranje) uplašilo, šta će tek biti s originalom?? I evo konačno sam ga pogledao…

tko zna gde se sakrio...

I da, razočarao sam se. Naravno.

I sam nisam baš oduševljen bogaćenjem (već bogatih) Amerikanaca na tuđi račun (snimajući debilne remakeove odličnih azijskih filmova) ipak ovaj film pokazuje da uvijek postoje iznimke i stvarno me iritira što je večina "kritičara" automatski remake proglasilo lošijim od originala, očito slijepa na poprilično velike nedostatke japanske verzije filma (tako ću ga zvati jer je redatelj oba filma isti) posebice nevjerovatno loše (pogotovu za inače visoke japanske standarde) glume, redatelj je svoja prva dva filma (prethodnika ovoga sa sličnom pričom) snimio za televiziju i to se vidi, previdio je tipično preglumljivanje i "širenje očiju" svojih glumaca, film je i mnogo sporiji od remakea, što je u ovom slučaju minus, a i priča je nevjerovatno konfuzna i teška za pratiti, tako da se teško uvući u atmosferu i to je popravljeno u remakeu, tako da je jedino što mi je možda bolje u originalu izgled duha u onoj sceni kad lebdi iznad one prolupale babe.

Jebem te u oči!

Zaključak

Ju-on: The Grunge mi čak i nije među najboljim azijskim (j-) horrorima, a ako ste pogledali remake ili američku verziju ne morate se truditi da nabavite ovaj, jedino možda da provjerite moje tvrdnje;-)

Ocjena: 6/10

Nema komentara: