ponedjeljak, travnja 23, 2007

The Demon Slayer (1999)

(r: Mark Lambert Bristol, orginalni naslov* (kako je naveden na IMBd): Natural Selection)

mudrost dana

[i]Misao dana...[/i]

Najbolje je kad vas film od kojeg niste očekivali apsolutno ništa ugodno iznenadi i uspije vas zabaviti!

Demon Slayer je jedan od najčudnijih i najzabavnijih filmova koje sam pogledao u zadnje vrijeme. Čudan je to mix: lažnog dokumentarca (mockumentary), horrora, trilera, parodije i trasha - rekao sam da je čudan mix!:-)

Za priču je uzeta prežvakana tema serijskih ubojica, ali nikada ovako dobro ižvakana!:-)

"Igrani" dio je osjetno lošiji od "dokumentarnog" i redatelj je očito neiskusan te ima dosta problema (ili je i to namjerno?:-) s kadriranjem i postavljanjem scena, a možda je to hommage [b]Ed Woodu[/b]? Kako god ne smeta, dobro se uklapa, glumci su (trash) odlični, dijalozi i monolozi nenadjebivi! Npr. u "dokumentarnom" dijelu pitaju školskog trenera, da li je već tada pomišljao da je Wilie ubojica. Ovaj kaže: "Apsolutno. Ja sam čak mislio da je dečko peder."!:-) Dosad najluđi "dnevni posao" serijskog ubojice (dobro osim onog cvjećara iz "Davitelj protiv davitelja") A spomenuo sam i trash? Osim kadriranja i likovi su neuvjerljivi, priča nema nikakve logike, ali se odlično uklapa u ovu čudnu cjelinu.

Izdvojio bih još i FBI agenta (glumi ga legendarni David Carradine) koji okolo nosi glogove kolce!:-)

ni FBI agenti nisu što su nekad bili

[i]Agent FBIja se priprema za akciju:-) [/i]

Preporuka: nemojte da vas sad nabrijem ovim silnim pohvalama pa da očekivate nemoguće!:) Dakle, ne očekujte ništa i zabavite se!

Ocjena: 8,5/10

* poznat je i kao: The Monster Hunter (USA) (DVD title), a čini mi se da je taj naslov i pisao na omotu DVDa iz videoteke, mada je u samom filmu pisao gore navedeni naslov: "Demon Slayer" - zanimljivo zar ne? :-)

Nema komentara: