utorak, travnja 24, 2007

Cabin Fever (2002)

(r: Eli Roth)

a je prija...

Eli Roth je jedan čini se simpatičan dečko koji jako voli horrore, kao reference daje i meni omiljene horrore a o njima priča upravo ono što bi i ja rekao samo što on to bolje izrazi. Dakle, konačno da imamo i mlade američke redatelje horrora koji su stvarno i pogledali koji. Možda nisam trebao gledati dodatni materijal ovog DVDa, jer sada neću biti dovoljno grub prema ovom filmu;-)
Kad smo već kod toga da samo nadodam da je ovo jedan od rijetkih filmova koji ima odličan i ne-dosadan dokumentarac o snimanju.

prstić

A šta je s filmom?
Cabin Fever je na sve strane dobivao samo pohvale i dobre kritike tako da sam naravno (pogrešno!) i puno očekivao od njega, i naravno da nije ispunio sva moja očekivanja, jebiga valjda tražim nemoguće;-)
Nego šalu na stranu, Cabin Fever je zabavan i gledljiv novi horror, svakako jedan od najboljih ne-japanskih koje sam imao prilike gledati u zadnje vrijeme.
Lijepo je vidjeti da je ekipa, a pogotovu redatelj uložio puno truda da ovaj film bude što bolji i zabavniji, i drago mi je da je vratio teenagerski seks u teen horrore i dobre stare gumene maske i šminku umjesto jebenog CGIja, te gore scene kakve su falile svakom novijem horroru, a naposljetku i malo dobrog starog humora, koji je također netragom nestao još tamo negdje krajem osamdesetih.

brener depilacija

Film ima svojih mana, nije savršen, likovi su mi malo neuvjerljivi, par rupa u scenariju, ali sve u granicama tolerancije, ali osim gore navedenoga treba ga nagraditi i zato što će (nadam se) pokrenuti novi val dobrih (raw cut) krvavih horrora - ipak je zaradio poprilično na kino blagajnama.

Jedva čekam Hostel - ali neću previše očekivati;-)


Ocjena: 8/10

Nema komentara: