ponedjeljak, travnja 23, 2007

Les Invasions barbares (2003)

(r: Denys Arcand)

pederi

Nema ovdje sisa samo par pedera...

Omot ovog dvda krasi obavijest o preko nekoliko nagrada koje je film osvojio, među njima čini mi se bila je i ona Canneska Zlatna palma tako da sam očekivao da ču se nasmijati gledajući ovaj film, film je komedija da se razumijemo, samo što je to jedna od onih "ozbiljnih" komedija koje nisu smiješne. Barem ne meni. Ajd dobro priznajem ima par dobrih fora, ali u globalu film je dosadan i čak sam dva puta provjeravao koliko još ima do kraja.

Priča je to o jednom sveučilišnom profesoru koji se naglo razboli i umire, te pratimo njegove zadnje dane. Likovi i dijalozi su neuvjerljivi i ova priča je u biti samo "kanal" kojim redatelj želi progovoriti o nekim stvarima (pitam se zašto onda nije snimio dokumentarac o sebi? I oni su dosta popularni danas). Za primjer ovoj tvrdnji uzet ču scenu gdje (bogati) sin starog umirućeg profesora (koji BTW i ne izgleda baš bolesno) mrtav hladan ode na policiju, traži detektive za narkotike i onda ih u sobi za ispitivanje (gdje sve što kaže snima kamera!) hladno upita gdje bi mogao kupiti kvalitetnog heroina!

Sve u svemu poprilično čudan (i JAKO dosadan!) film, koje je večinu nagrada dobio, pretpostavljam, zbog ubacivanja scena rušenja Blizanaca 9/11.

Preporuka?

Film preporučujem samo našim filmskim kritičarima iz dnevnih listova.

Ocjena: 3/10 (glupo mi je i što na kraju nisu svi prisutni sudjelovali u eutanaziji - svatko je mogao dati jednu inekciju, time bi mi film bio barem mrvicu bolji)

Nema komentara: